პროექტი


  ხეთა მრავალფეროვნება



 




1. პროექტის სახელწოდება: "ხეთა მრავალფეროვნება"

   2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით: მოსწავლეები იკვლევენ ხეებიs მნისვნელობას,მათ თვისებებს.დარგავენ საკუთარ სახელობით ხეებს.

  3. პროექტის აქტუალობა:იკვლევენ თუ როგორ იზრდება ხე.რა პირობებია საჭირო ამათუ იმ ხის გასაზრდელად.რა სარგებლობა მოაქვს ხე-ტყეს ადამიანისთვის.რა პრობლემებს უქმნის ადამინი ტყეს.როგორ უნდა შევძლოთ ხის ასაკისა და განვლილი ცხოვრების დადგენა.როგორი ჯიშის და როგორი სტილის ტყეები არსებობს.ტყის როგორ სიმდიდრეს ფლობს საქართველო და რა კეთდება მისი მოვლა პატრონობისთის.
   
 4. პროექტის მიზნები: მოსწავლეები იძიებენ ყოველგვარ ინფორმაციას ხისა და ტყის დანიშნულების შესახებ.აწყობენ ექსკურსიებს ბუნებრივი ლანდშაფტების დასათვალიერებლად.ეწვევიან ბოტანიკურ ბაგს,პარკებს და დაცულ ტყეებს.რგავენ ხეებს ადამიანის ხელით დაზიანებულ ტყის მასივებში.შეაგროვებენ ფოტო მასალას.მოიზიებენ და განათავსებენ ინფორმაციას ინტერნეტში.
 
 5. მონაწილეთა ასაკი: V კლასი.

 6. ვადები / ხანგრძლივობა: 2014 წ მარტი / 2014 წ მაისი.

   7. მოსალოდნელი შედეგები / პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: დაირგვება  ბავშვზე ერთი ან ორი ხე.გაკეთდება ფოტო და ვიდეო კოლაჟი.გაკეთდება სტენდები სადაც განლაგდება ბროშურები.მოეწყობა ექსკურსია-ლაშქრობები.შექმნიან ვებ-ბლოგებს.ისწავლიან ინფორმაციის გაცვლა-გამოცვლას ერთმანეთში.

   8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: კომპიუტერი,ფოტო და ვიდეო მასალები.
  
  9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები): კლასში ტარდება პროექტთან დაკავშირებული გაკვეთილები.ევალებათ მოსწავლეებს შესაბამისი ინფორმაციის მოძიება:კლიმატის,ნიადაგის და ეკოლოგიის შესახებ.სურათების გადაღება.ბლოგის გაკეთბა.

10. საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფებთან / ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ამ პროექტზე მუშაობისას მოსწავლეები შეძლებენ სხადასხვა საგნების ერთმანეთთან დაკავშირებას. ისტორიის,გეოგრაფიისა და ბუნების საგანთან კავშირს.

 11. პროექტის ხელმძგვანელი ( მასწავლებელი) : თამუნაგოგიჩაიშვილი.

 12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: tamar.gogichaishvili82@gmai.com
  
 13. პროექტის ვებ-გვერდი / ბლოგი: tamunagogichaishvili.blogspot.com.
  

Комментариев нет:

Отправить комментарий